فروش داخلی(شرایط بازار داخل ایران)
بازاریابی را میتوان فرآیند مشتاق کردن مشتریان به محصولات و یا خدمات دانست. این فرآیند با تحقیقات بازار آغاز و با تحلیل رفتار مشتریان، بهبود نقشه سفر مشتری، شناخت کامل خواسته ها و نیاز بازارهای هدف، نگهداشت مشتریان و نهایتا افزایش سهم بازار ادامه خواهد داشت و استراتژیها و سیاستها در کنار مفاهیم جدید بازاریابی تدوین مییابد. بازاریابی یا مارکتینگ مترادف تبلیغات یا فروش نیست بلکه فراتر از ترفیع، تبلیغ و حتی فروش است. بازاریابی تلفیق علم و هنر با خلاقیت میباشد که این لازمه پیشرو بودن در دنیای امروز به ویژه در صنعت و فعالیتهای اقتصادی است. این مرکز با استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا و بهرهگیری از استعداد و خلاقیت جوانان در حوزه نفت، روانکارها و تجهیزات آزمایشگاهی توانسته نسبت به ارائه خدمات و فروش محصولات خود تحت نشان KIMESCO در بازار داخلی و خارجی جهت رفاه تمام ذینفعان به موفقیت دست یابد.
بازرگانی خارجی
بازرگانی خارجی با توجه به تبادلات و معاملات فی مابین کشورها به نوعی دارای ظرافتها و پیچیدگیهای خاصی برای مصرفکنندگان کشورهای مختلف میباشد. این امر نیازمند تحقیق و پژوهش، دانش، سابقه و تجربه کافی و ارتباطات در این حوزه جهت ارائه مناسب خدمات و کالاهای مورد نیاز به مجموعههای دیگر است. از این رو، مرکز پژوهشی کیمیا الیکای سپنتا با توجه به نیاز مصرفکنندگان، ارزیابی و شناخت فرصتها و تهدیدها به جایگاه مناسبی در بازارهای بین المللی جهت عرضه محصولات و خدمات خود دست یافته است.
تجهیزات آزمایشگاهی
این مرکز با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از کادر فنی متخصص و با تجربه نسبت به محاصبه طراحی ساخت تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه فرآورده های روغنی و نفتی مطابق بااستاندارد های بین الملل و نیاز مشتریان اقدام نماید .همچنین این شرکت با استفاده از توان فنی خود توانسته در حوزه سرویس ،نگهداری ،به روز رسانی وتعمیرات دستگاههای آزمایشگاهی خدمات قابل توجه به مشتریان ارایه دهد .
فرآورده های روغنی و نفتی
این مرکز با بررسی و ارزیابی نیاز و درخواستهای مشتریان و مصرفکنندگان و با توجه به استانداردهای داخلی و خارجی نسبت به تولید فرآوردههای نفتی و روغنی اقدام نموده است. شایان ذکر است در دنیای امروز نیاز به روغن نه تنها در حملونقل، بلکه در صنایع مختلف(نفت،گاز، پتروشیمی، سنگ و معدن و غذایی و...) به جهت اثرگذاری بر کاهش هزینههای مرتبط با حاملهای انرژی، شرایط زیستمحیطی و در نهایت بهای محصولات از اهمیت ویژهای برخوردار شده است. به همین جهت این شرکت اقدام به تولید انواع روغن موتورهای دیزلی و بنزینی مطابق با نیازها و استانداردها تحت نماد و نشان KIMESCOنموده است. این مجموعه بر این باور است که کیفیت، بهترین و پایدارترین عامل در رضایت مشتریان است. لذا سعی در ارائه محصولات با بالاترین سطح کیفیت دارد.
ارتباط با مشتری
ذینفعان، مخاطبان و مشتریان این مرکز میتوانند از طریق درگاهای اطلاعرسانی شامل سایت اینترنتی شرکت به نشانی WWW.KIMECO.ORG و اینستاگرام به نشانی KIMESCO.IR از آخرین فعالیتها و ارائه خدمات و محصولات اطلاع کسب نمایند و ما را در ارائه بهترین خدمات محصولات به شما یاری دهند.
ارتباط با واحد فروش
متقاضین فرآوردههای این مرکز میتوانند جهت دریافت خدمات و اطلاعات در حوزههای مرتبط، با واحد فروش این شرکت از طریق سایت اینترنتی و (همچنین)اپلیکیشن واتساپ به شماره 09107901764 در ارتباط باشند