تحقیقات بازار و بازرگانی

فروش داخلی(شرایط بازار داخل ایران)

   بازاریابی را میتوان فرآیند مشتاق کردن مشتریان به محصولات و یا خدمات دانست. این فرآیند با تحقیقات بازار آغاز و با تحلیل رفتار مشتریان، بهبود نقشه سفر مشتری، شناخت کامل خواسته ­ها و نیاز بازارهای هدف، نگهداشت مشتریان و نهایتا افزایش سهم بازار ادامه خواهد داشت و استراتژی­ها و سیاست­ها در کنار مفاهیم جدید بازاریابی تدوین می­یابد. بازاریابی یا مارکتینگ مترادف تبلیغات یا فروش نیست بلکه فراتر از ترفیع، تبلیغ و حتی فروش است. بازاریابی تلفیق علم و هنر با خلاقیت می­باشد که این لازمه پیشرو بودن در دنیای امروز به ویژه در صنعت و فعالیت­های اقتصادی است. این مرکز با استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا و بهره­گیری از استعداد و خلاقیت جوانان در حوزه نفت، روانکارها و تجهیزات آزمایشگاهی توانسته نسبت به ارائه خدمات و فروش محصولات خود تحت نشان KIMESCO در بازار داخلی و خارجی جهت رفاه تمام ذینفعان به موفقیت دست یابد.

marketing
marketing1

بازرگانی خارجی

  بازرگانی خارجی با توجه به تبادلات و معاملات فی مابین کشورها به نوعی دارای ظرافت­ها و پیچیدگی­های خاصی برای مصرف­کنندگان کشورهای مختلف می­باشد. این امر نیازمند تحقیق و پژوهش، دانش، سابقه و تجربه کافی و ارتباطات در این حوزه جهت ارائه مناسب خدمات و کالاهای مورد نیاز به مجموعه­های دیگر است. از این رو، مرکز پژوهشی کیمیا الیکای سپنتا با توجه به نیاز مصرف­کنندگان، ارزیابی و شناخت فرصت­ها و تهدیدها به جایگاه مناسبی در بازارهای بین المللی جهت عرضه محصولات و خدمات خود دست یافته است.

تجهیزات آزمایشگاهی

این مرکز با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از کادر فنی متخصص و با تجربه نسبت به محاصبه طراحی ساخت تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه فرآورده های روغنی و نفتی مطابق بااستاندارد های بین الملل و نیاز مشتریان اقدام نماید .همچنین این شرکت با استفاده از توان فنی خود توانسته در حوزه سرویس ،نگهداری ،به روز رسانی وتعمیرات دستگاههای آزمایشگاهی خدمات قابل توجه به مشتریان ارایه دهد .

فرآورده های روغنی و نفتی

این مرکز با بررسی و ارزیابی نیاز و درخواست­های مشتریان و مصرف­کنندگان و با توجه به استانداردهای داخلی و خارجی نسبت به تولید فرآورده­های نفتی و روغنی اقدام نموده است. شایان ذکر است در دنیای امروز نیاز به روغن نه تنها در حمل­ونقل، بلکه در صنایع مختلف(نفت،گاز، پتروشیمی، سنگ و معدن و غذایی و...) به جهت اثرگذاری بر کاهش هزینه­های مرتبط با حامل­های انرژی، شرایط زیست­محیطی و در نهایت بهای محصولات از اهمیت ویژه­ای برخوردار شده است. به همین جهت این شرکت اقدام به تولید انواع روغن موتورهای دیزلی و بنزینی مطابق با نیازها و استانداردها تحت نماد و نشان KIMESCOنموده است. این مجموعه بر این باور است که کیفیت، بهترین و پایدارترین عامل در رضایت مشتریان است. لذا سعی در ارائه محصولات با بالاترین سطح کیفیت دارد.

ارتباط با مشتری

ذینفعان، مخاطبان و مشتریان این مرکز می­توانند از طریق درگا­های اطلاع­رسانی شامل سایت اینترنتی شرکت به نشانی WWW.KIMECO.ORG و اینستاگرام به نشانی KIMESCO.IR از آخرین فعالیت­ها و ارائه خدمات و محصولات اطلاع کسب نمایند و ما را در ارائه بهترین خدمات محصولات به شما یاری دهند.

ارتباط با واحد فروش

متقاضین فرآورده­های این مرکز می­توانند جهت دریافت خدمات و اطلاعات در حوزه­های مرتبط، با واحد فروش این شرکت از طریق سایت اینترنتی و (همچنین)اپلیکیشن واتس­اپ به شماره 09107901764 در ارتباط باشند